План роботи
методичного об’єднання
класних керівників
Черганівської ЗОШ I-II ступенів
на 2017-2018 н.р.
Керівник МО: Мартинюк І.І.
Засідання I
‘’Організаційне’’
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Аналіз роботи
МО класних керівників за 2016-2017 н.р.
|
Голова МО
|
2
|
Визначення
основних напрямів методичної роботи на 2017-2018
навчальний рік.
|
Голова МО
|
3
|
Нормативно-правове
забезпечення виховного процесу.
|
Голова МО
|
4
|
Діагностування класних керівників.
|
Практичний психолог
|
5
|
Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання класних
керівників на новий навчальний рік.
|
Голова МО
|
6
|
Обов’язки
та завдання класних керівників у світлі сучасних вимог.
|
Голова МО
|
7
|
Обговорення
методичних рекомендацій щодо
проведення першого уроку.
|
Голова МО
|
8
|
Конкурс на кращу розробку першого уроку.
|
Класні керівники
|
9
|
Опрацювання
матеріалів, що надійшли.
|
Класні керівники
|
Домашнє
завдання
|
||
1
|
Складання
та затвердження соціальних паспортів класів, планів виховних робіт.
|
Класні керівники 5-9 класів
|
2
|
Складання планів самоосвіти.
|
|
3
|
Огляд
класних куточків
|
|
4
|
Участь
у шкільних заходах.
|
|
5
|
Підготувати
звіт про відвідування учнями школи та прийняті міри щодо попередження
пропусків занять без поважних причин.
|
|
6
|
Відвідування
виховних заходів.
|
Засідання II
Використання
новітніх технологій у виховній роботі
школи
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Використання новітніх технологій у виховній роботі школи.
|
Мицкан Я.Ю.
|
2
|
Формування творчої особистості школяра
|
Мартинюк І.І.
|
3
|
Система роботи класного керівника по
формуванню в учнів культури поведінки та спілкування
|
ЛипкалюкМ.І.,
Арабчук М.М.
|
4
|
Виховання толерантності
|
Головчук П.П.
|
5
|
Круглий стіл: « Нові форми роботи з
дітьми»
|
Класні керівники
|
6
|
Ознайомлення з новинками фахової
літератури
|
Голова МО
|
Домашнє
завдання
|
||
1
|
Виготовлення дидактичних матеріалів для
виховання культури поведінки в учнів.
|
Класні керівники
|
2
|
Участь у шкільних конкурсах, тематичних
тижнях.
|
Засідання III
Формування у школярів високої громадянської
активності та національної свідомості
№ з/п
|
З М І С Т
|
Відповідальні
|
1
|
Національно-патріотичне виховання учнів – пріоритетне завдання
класного керівника
|
Голова
МО
|
2
|
Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна
проблема
|
Арабчук
М.М.
|
3
|
Форми та методи формування національної свідомості
та самосвідомості
|
Мицкан Я.Ю.
|
4
|
Обмін досвідом між класними керівниками:
- виховання у школярів національних
і загальнолюдських цінностей;
-
системна робота з національного
виховання;
- шляхи формування національної
свідомості.
|
Класні керівнки
|
5
|
Відвідування виховної години класного керівника.
|
Мартинюк І.І.
|
6
|
Огляд методичної літератури, нормативних документів з питання.
|
Голова МО
|
1
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати питання до анкетування учнів з національно-патріотичного виховання.
|
Практичний
психолог
|
2
|
Проведення виховних
заходів
|
Учителі,що атестуються
|
Засідання IV . Сутність
і особливості розвитку особистості
№ з/п
|
З М І С Т
|
Відповідальні
|
|
1
|
Система роботи класного керівника з регулювання та корегування
міжособистісних стосунків в учнівських колективах (доповідь).
|
Голова МО
|
|
2
|
Диференціація та індивідуалізація
виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості (з
досвіду роботи).
|
Мицкан Я.Ю,
Липкалюк М.І.
Арабчук
М.М.
|
|
3
|
Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.
|
Практичний
психолог
|
|
4
|
Огляд літератури та матеріалів
періодичної преси з питань виховання.
|
Головчук
П.П.
|
|
5
|
Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних
керівників.
|
Голова МО
|
|
Домашнє завдання
|
|||
1
|
Пропозиції класних керівників щодо планування виховної роботи на
2018-2019 н.р.
|
Класні
керівники 5-9 класів
|
|
МЕТА І ЗАВДАННЯ РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО
ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ У 2017-2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
* розвиток естетичних смаків і уподобань школярів,
залучення до прекрасного, до уміння сприймати і цінувати мистецтво;
* виховання школярів на загальноприйнятих нормах
етики і моралі;
* виховання гармонійно та всебічно розвинутої
особистості кожного школяра;
* надання допомоги батькам у сімейному вихованні,
творча співпраця з батьківською громадськістю;
*робота класного керівника з обдарованими учнями;
* пошуки шляхів розвитку творчого потенціалу
кожного класного керівника;
* впровадження активних інноваційних форм виховної
роботи;
* вивчення і впровадження в практику педагогічної
майстерності класного керівника з питань психолого- педагогічного спілкування з
учнями різних категорій;
* розроблення та виконання програми організації
життя, діяльності учнів у позаурочний час;
* активізація роботи класних керівників з питань
збереження життя і здоров’я дітей як найбільшої цінності;
* пропаганда здорового способу життя, залучення до
занять спортом, фізкультурою, закалювання організму;
* поглиблення роботи щодо інформування школярів з
питань проблеми СНІДу в нашій державі;
* впровадження в систему виховної роботи заходів із запобіганню насильства над
дітьми, між дітьми, попередження травматизму.
МЕТА ТА
ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ
Метою
виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в
соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Принципи
виховання:
- Принцип національної спрямованості передбачає
формування національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю,
свого народу, шанобливе ставлення до його культури; повагу, толерантне
ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні.
- Принцип культуровідповідності передбачає
засвоєння загальнокультурних надбань, а саме виховання
здійснюється як культурологічний процес, формування базису культури
особистості.
- Принцип цілісності передбачає:
спрямування виховання на гармонійний та всебічний розвиток особистості,
формування в неї цілісної картини світу; наступність в реалізації напрямів
та етапів виховної роботи на різних освітніх рівнях; охоплює всі сфери
життєдіяльності дітей.
- Акмеологічний принцип передбачає
створення умов для оптимальної самореалізації підростаючої особистості,
розвитку її індивідуальних можливостей і здібностей; формування умінь
долати труднощі, прогнозувати наслідки своїх вчинків, здатності свідомо
приймати рішення.
- Принцип суб’єкт – суб’єктної взаємодії передбачає
рівноправність учасників виховного процесу, уважне ставлення до поглядів
один одного, визнання права на відмінність, узгодження позицій.
- Принцип адекватності виховання до психологічних
умов розвитку особистості передбачає брати до уваги вікові та
індивідуальні особливості дитини, не форсувати її розвитку, задовольняти фундаментальні
потреби, стимулювати розвиток свідомого ставлення до поведінки,
діяльності, життєвого вибору.
- Принцип особистісної орієнтації означає, що
загальні закони психічного розвитку проявляються у кожної дитини своєрідно
і неповторно; культивування почуття самооцінки, впевненості в собі, право
на вільний розвиток та реалізацію здібностей.
- Принцип превентивності передбачає
здійснення профілактики негативних проявів поведінки, допомогу в
виробленні імунітету до негативних впливів соціального середовища.
- Принцип технологізації передбачає
науково обґрунтовані дії педагога та організовані ним дії вихованців,
підпорядковані досягненню системи виховних цілей (досягнення мети
виховання).
ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ
ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Методичне об’єднання класних
керівників – це структурний підрозділ внутрішкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну
роботу класних керівників.
Основні
завдання методичного об'єднання:
1.Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня
підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до
виховання і соціалізації учнів.
3.Озброєння класних керівників сучасними виховними
технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.
4.Координація планування, організації та педагогічного
аналізу виховних заходів класних керівників.
5.Вивчення, узагальнення та використання прогресивного
педагогічного досвіду роботи класних керівників.
6.Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи
класних керівників.
2. Функції
методичного об’єднання класних керівників.
Методичне об’єднання класних керівників:
1.Організовує колективне планування й колективний аналіз
діяльності класних колективів.
2.Координує виховну діяльність класних колективів та
організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
3.Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації
учнів.
4.Організовує вивчення та застосування класними керівниками
сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
5.Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм
класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового
педагогічного досвіду роботи класного керівника.
6.Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації
школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.
3.Документація
методичного об’єднання класних керівників.
1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.
2.Список членів методичного об’єднання класних керівників.
3.Річний план роботи методичного об’єднання.
4.Протоколи засідання методичного об’єднання класних
керівників.
5.Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів,
тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів)
6. План роботи творчих груп.
7.Інструктивно-методичні документи щодо виховної діяльності
в класних колективах і діяльності класних керівників.
8. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника»
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО
ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Керівник методичного об’єднання класних керівників
1.Відповідає за:
-
планування, підготовку, здійснення та аналізу діяльності методичного
об’єднання;
-
поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;
-
своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених
заходів.
2.Разом із адміністрацією школи стежить за:
-
дотриманням принципів організації виховного процесу;
-
виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
-підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
3. Організовує:
-
взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними
підрозділами школи;
- відкриті
заходи, семінари, конференції тощо;
- вивчення,
узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного
досвіду роботи класних керівників;
консультації з питань виховної роботи.
4.Координує планування, організацію та педагогічний аналіз
виховних заходів класних керівників.
5.Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи
класних колективів.
6.Керує діяльністю творчих груп класних керівників.
Формули успіху
·
Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь.
·
Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати.
·
Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить.
·
Хто не дивиться вперед – залишається позаду.
·
Кожна дитина – таланту перлина.
·
Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите.
·
Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому.
·
Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар